tisdag 30 september 2008

Loppisfynd del 2

Tänkte göra ett litet kort inlägg idag med några av de andra fynden jag gjorde på loppisen i söndags. Ljuslyktan (till vänster) är från broste och kostade mig hela 10 kr. Tror att den kommer att göra sig fin i mitt sovrum när jag får upp min hylla. Den lilla skålen för 5 kr spanade jag på redan förra gången men köpte den aldrig. Den här gången kunde jag helt enkelt inte låta bli, den är bara såå söt. Lite tryffel i den till jul, glögg och en massa tända ljus...*drömmer* De små underläggen (5 st för 10 kr) ska jag ha blockljus på i fönstret i köket...bara massa mys!

2 kommentarer:

Huset på kullen sa...

Vilka fina loppisfynd du gör. Jag måste komma iväg mer på loppisar.

Visst är Feng Shui intressant, jag har precis börjat läsa om det.

Kram Linda

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Vad du har gjort fina loppisfynd!
Ja visst är det fint med hyllor...jag måste faktiskt fixa några till imorgon ;P

Ha en trevlig helg :)
Kram Therese