söndag 28 september 2008

Nya loppisfynd!

Två inlägg på samma dag är väl lite väl bra för att vara sant...men jag kunde helt enkelt inte låta bli efter att ha fyndat på loppisen. Faktiskt den sista för i år...iaf på det stället som jag var på. Var på plats i god tid den här gången och stod längst fram vid repet när de öppnade. Jag måste säga att jag nog inte riktigt insett hur det går till när folk fyndar...de bokstavligen talat springer fram och hoppar över andra grejer för att få tag i det som de spanat in. Det är alltså så proffsen gör! :D Ja jag är ju bara en glad amatör än så länge men lyckades ändå fynda tycker jag. Ett runt bord för 10 kr och ett litet skrivbord för barn där man kan öppna locket o förvara kritor, block och sånt, 20 kr fick jag betala för det. Hur söt som helst och kommer nog bli ännu sötare när jag varit framme med den vita färgen också. Bordet ska också bli vitt hade jag tänkt, men när det blir av är en annan femma. Jag vet inte riktigt var jag ska ha bordet ännu men det lutar åt sovrummet alternativt hallen på 2:a våning, hur som helst så måste jag göra mig av med grejer också för att göra lite plats.

Fyndade lite annat smått o gott också, men det får jag visa en annan dag. Blev bara så ivrig över att lyckas fynda möblerna att jag kände mig tvungen att visa dem på en gång.

Inga kommentarer: