söndag 28 september 2008

Målning pågår

Gör ett litet inlägg så här lite halvvägs in i mina små målningsprojekt. Den här gången är det två hyllor samt ljusstaken som jag fyndade på loppis förra veckan som blir förvandlade. Den lilla hyllan ska jag ha på Julias rum ovanför hennes underbara säng som jag hittade på blocket i somras. Den stora hyllan, som är ett hemmabygge, ska jag ha ovanför min säng. Det färdiga resultet kommer senare...

Lite senare idag ska jag faktiskt på loppis igen, har jag en fantastisk tur finns de två stolarna kvar som jag inte köpte förra gången. Jag har väl kanske inga större förhoppningar för jag är ju inte direkt känd för att ha någon tur.

Ska bli så skönt att få upp lite hyllor på väggen. Jag har för närvarande inget eller iaf väääldigt lite på mina väggar. Jag vill liksom inte sätta upp något i onödan och väntar hellre tills jag funderat ut vad jag vill ha. Nu har jag funderat ett tag och vet nog ganska väl vad jag vill ha på de flesta väggarna. Nu saknas bara pengar att förverkliga de planerna...Jobbigt att vara ensamstående och för tillfället utan jobb, man får vara väldigt kreativ med att hitta billiga lösningar.

1 kommentar:

Huset på kullen sa...

Det är ju så roligt med loppisar, hoppas du hittar något roligt fynd idag =)

Detta är en ny blogg för mig, kul!