onsdag 15 oktober 2008

Fikamys

Vilken grå dag vi haft idag. Regnet har öst ner och man har fått ha lampor tända hela dagen eftersom det varit så mörkt. Ganska mysigt trots allt, om man slipper vara utomhus vill säga. Gjorde lite extra mumsig fika till Julia efter dagis idag och vi tände massor av ljus och bara myste. Sedan bläddrade jag lite i den första tidningen med julinspiration och där fanns mycket trevligt måste jag säga. Julkänslorna börjar verkligen dra igång nu och det börja bli dags för julpyssel, eller ja...planera lite vad det är jag vill göra i år. Ska hur som helst fortsätta göra hjärtan som de jag gjorde förra året.

1 kommentar:

Mia sa...

Hej! Jag har också den tidningen. Köpte den förra året och blev väldigt glad. Mer verkliga tips och ideer än andra tidningar. Lantliv köper jag också, men resten har jag lärt mig att vara utan. Vi köpte pepparkakor idag!