onsdag 22 oktober 2008

Badrumsfönster

Vi har ett alldeles underbart badrum med massor av ljus som bara strålar in. Dock är det ju också lite insyn utifrån men det har jag löst med fönsterfilm som jag köpt i designbutiken i Göteborg. Tog ett tag innan jag kom fram till vad jag egentligen ville ha men när jag valt den här med pelargoner på kände jag mig supernöjd. Det ser snyggt ut både inifrån och när man går förbi på utsidan. Pelargonerna riktigt lyser när solen skiner och ger en lite lantlig känsla, precis som jag vill ha det. De är lagom höga också så man kan fortfarande blicka ut över åkern och bort mot bron när man sitter på toa, vackrare utsikt från badrummet kan man nog inte ha. På morgonkvisten kan man ha tur och få se ett rådjur eller kanske en räv. Fasaner har vi ett par stycken här och hanarna brukar mötas för strid mitt på åkern :)

1 kommentar:

Lallis - liv och leverne sa...

Jag har sett den där fönsterfilmen innan och verklgien varit sugen på den för den är SÅ fin:)
Mysigt.
Kram Lallis