söndag 9 november 2008

Tapetsering i trappan!

Vilken helg! Äntligen har väggen i trappan fått en uppfräschning. Det tog sin tid men resultatet blev jättebra! Jag hittade faktiskt en tapet på rusta för en billig peng och jag tycker att den blev kanonfin. Lite gammaldags charm kan man säga men ändå lite modern på sitt sätt. Den är ljust grå i botten med vita blommor som är nästan lite pärlemor i, jättesnyggt! ...tycker iaf jag :D

Det saknas fortfarande lister och så, men jag blev så nöjd att jag inte kunde låta bli att lägga ut lite bilder ändå trots att det inte är riktigt klart. Faktiskt första gången som jag tapetserade i och för sig med hjälp av pappa men ändå... Min kamera gör som vanligt bilderna inte rättvisa, men man får iaf ett hum om hur det ser ut.

Först kommer ett par bilder på hur det såg ut innan...inte så snyggt om man säger så...
Första våden uppe....på täcktapeten som vi fick sätta upp först (Pappa och jag).

Julia ville vara med på en bild...så visst fick hon det :-)
Visst blev det snyggt? Försökte få med lite lyster på blommorna...men nja...blev kanske inte så bra ändå.

1 kommentar:

Stina sa...

Jättefint! Tänk att det kan bli en sådan skillnad.:-) Kram