måndag 8 juni 2009

Nyanser av rött...

Gjorde detta fynd på netto när jag var där för första gången i mitt liv i söndags. Skulle fynda en vit hylla med krokar till Julias rum och sprang på de här ursöta ballerinaskorna. De som känner mig vet hur mycket ångest jag har med skor efter min graviditet (ja fötterna blir aldrig sig lika igen, suck!) så snacka om att jag blev glad när de här passade och var hur sköna som helst. Hela 69 kr fick jag betala...fynd eller hur?
Köpte lite jordgubbar igår och den lilla och jag mumsade i oss nästan alla igår. Några kvar på botten av skålen och de ska jag äta upp nu :-) Funderar lite på om man ska åka och plocka jordgubbar i år och kanske göra lite marmelad o saft eller nåt...ja det tål att tänkas på!
Ps. Den där hyllan jag fyndade på netto...kommer på bild senare i veckan. Ds.


4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket mysigt inlägg. Härligt söta skor du har skaffat och jordgubbar har jag inte ätit än iår! :-c

Hanna sa...

Fina skor och gott med jordgubbar!
Hanna

A home far away sa...

Jag kom hit för 1 vecka sen och har köpt 11 kartonger jordgubbar, mums!

Ha en fin helg
Kram Gunilla i Singapore

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej, vilken söt blogg jag hitta in till!!! fina bilder!!

Ha en härlig vecka!!!
~♥ Kramar Millan ♥~