onsdag 10 december 2008

Nytt i hemmet

Tidigare i veckan lovade jag att visa lite nytt som inhandlats till hemmet och nu har det blivit dags. Tidigare i höst var jag i Göteborg på shoppingtur och hittade då en postlåda/tidningslåda på indiska som jag förälskade mig i. Jag köpte den inte då men så fort jag kom hem ångrade jag mig och har tänkt på den sedan dess. I fredags var jag i Göteborg igen på intervju och då passade jag på att springa förbi indiska igen. Det fanns bara en kvar och var dessutom liiiite skadad i ena kanten. De skulle inte få in några fler och jag ville så gärna ha den, så jag fick den för halva priset *jättefynd*! Det blev också två mindre hyllor från samma butik och de fick sitta i trappan. Postlådan ska hängas upp på väggen och ska alltså inte stå på skrivbordet egentligen. Jag hade tänkt ha alla räkningar o sånt i den. Allt sånt har en viss förmåga att samla sig i högar här hemma och det ser ju så trist ut. Notera föresten också att fönsterspegeln som jag pratat om tidigare sitter uppe ovanför skrivbordet också. Det börjar bli riktigt fint där uppe nu....






3 kommentarer:

Home No.1 sa...

halloj...vilken snygg tidningslåda du köpte på Indiska de har ett och annt snyggt!! ha det gott Annica.

Lallis - liv och leverne sa...

Vad fin tidningslådan är!:)
Kram Lallis

Anonym sa...

Hej!
Verkligen snygg postlåda! Ja, visst är det förargligt när man inte unnar sig något man vill ha direkt! Vilken tur att du fick tag i en till slut iallafall! Och en postlåda behöver man ju, så man kan lägga räkningar i, så att de inte kommer bort!
Hulda